ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 22:16, 29 Mar 2011 Temat postu: Tan KRADOR MORGAN |
|
|
Lubię usystematyzowane i w miarę zwięzłe informacje dające ogólny pogląd na opisywaną kwestię, dlatego poniżej wklejam opis Kradora zrobiony na mój sposób. Powstają dwa pytania: (1) czy ten sposób opisu jest do zaakceptowania? oraz (2) czy zdradzać informacje, których inne postacie mogą nie znać, czy raczej poprzestawać na informacjach, których mogli się dowiedzieć np. z rozmów z Kradorem podczas podróży?
Proszę o konstruktywną krytykę tego sposobu opisywania postaci.
-------------------------------------------------------------------------------------
Rasa: człowiek
Imię i nazwisko: Tan Krador Morgan
Miejsce urodzenia: Olgrion, stolica elfów, ok. 31 tys. mieszkańców
Aktualny status społeczny: klasa wyższa
Najbliższa rodzina:
(1) ojciec Valen Morgan, znawca i handlarz dzieł sztuki, z racji swojego zawodu obracający się w kręgach zamożej szlachty głównie płd. części Orkusa Wielkiego i Ostrogaru, niedawny napad rabunkowy uszczuplający kolekcję ojca sprawił, iż ostatnimi czasy niedomaga i rzadko opuszcza swoje komnaty
(2) matka Angela, artystyczna dusza, obdarzona pięknym głosem, występowała za młodu w wędrownych trupach aktorskich zanim los pchnął ją w ramiona Valena, nie wytrzymała z nim jednak długo i obecnie bawi na dworze możnego barona Ostrogaru
(3) dwaj bracia, Riis oraz Niels, poszli w ślady ojca i pomagali w rodzinnym interesie, obecnie przy ojcu został tylko Niels, losy Riisa pozostają nieznane odkąd zabrał należną mu część majątku ojca i wyruszył w podróż dookoła Orkusa
(4) stryj Hendrik, gwardzista o burzliwej przeszłości i naturze awanturnika, zaprawiony w boju, szef ochroniarzy interesu ojca, pierwszy uczył Kradora sztuki wojennej, gotowy służyć ojcu nie tylko zbrojnym ramieniem, ale też dostarczaniem nalewek, które zachwala jako zbawienne dla zdrowia
Ważniejsze znajomości i powiązania:
(1) Hronikus, Pan Tysiąca Zaklęć, członek rady Get-war-garu, obecny pracodawca Kradora i zleceniodawca różnorakich misji, od dawna zainteresowany pozyskaniem księgi, zdobycie której stanowi cel głównego wątku kampanii
(2) tan Migardun zwany Szczodrym, krasnolud kupiec, członek rady Ostrogaru, zarządca barek portu w dzielnicy Chłopskie Krocze, kontroluje płd. szlak karawan do Gasty i Olgrionu
Zarys historii: wkrótce
Wygląd i ekwipunek:
(1) mężczyzna średniego wzrostu (ok. 170 cm), ok. 30-letni, twarz pociągła, włosy ciemne sięgające do ramion, nosi zbroję płaszczyznową składającą się z odlewanych płaszczyzn dopasowanych do sylwetki, w miejscach zgięć (np. stawy) uzupełnionych elementami ciężkiej kolczugi, zbroja nie posiada herbu ani znaków szczególnych wskazujących na wykonawcę, przy pasie nosi miecz długi (wykon. przez elfy) oraz mieczyk (krasnoludzka robota), na nogach buty skórzane wysokie, na głowie otwarty stożkowaty hełm z doczepianą kolczugą osłaniającą kark
(2) rumak bojowy, oprócz rzędu końskiego widoczne są dwie spore wypchane sakwy przy siodle oraz gruby koc i namiot umocowane przy zadzie, przy siodle także kusza z amunicją i spory bukłak
Informacje dodatkowe: brak
Post został pochwalony 2 razy
|
|