|
80th Tawerna pod 80tką
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arcziangelo
Wielki Mistrz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ee? ciemno było...
|
Wysłany: Sob 18:56, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
i tak każdy się wypowie, Glammdring może nie mieć slotu w ręce na swój młot ale już on najlepiej wie czym tam smaruje potwory
ZjedzBabciKorale napisał: | a tfu! plugawy podpowiadaczu złych rozwiązań!
ech... Art z nim zrobi co chce...
|
eh Mike Świątynia w Jartar jest blisko, przekażę odpowiedniemu kapłanowi, niech jakiś akolita zaprząta sobie teraz głowę z oddaniem odpowiedniej Świątyni, ja mam na głowie teraz filary mojej Wiary!
no.. przynajmniej na razie filary katakumb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
White Lion
PrzeMadaFaka
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 14:49, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przedmioty w których weszliście posiadanie:
1. Księga Nieskończonych Zaklęć (25k)
- zawiera 10stron, na których pojawia się przywołane w myślach zaklęcie,
- mieści w sobie dowolną ilość zaklęć,
- przeniesienie z księgi lub pergaminu wymaga minuty/krąg i rzutu na Czarostwo ST:20+krąg.
udany oznacza, że czar znika ze źródła i pojawia się w księdze, nieudany oznacza że czar tylko znika ze źródła,
- księgę można otworzyć tylko rzucając na nią czar otwarcie lub będąc jej właścicielem ale i tak tylko właściciel może przywołać będące w niej czary,
- aby księga zmieniła właściciela trzeba ją oddać z dobrej woli lub musi przez rok być w posiadaniu nowego właściciela,
- księga jest niewrażliwa na ogień i posiada redukcję 25/- na wszelkie rodzaje ataków,
2. Laska Arcymaga Mystry (niebiesko-srebrna z "tańczącym" białym płomieniem) (30k)
- +5 do ST czarów maga, +5 do przebicia OC, +5 do RO przeciwko czarom, +5 punktów życia,
uaktywnienie akcja darmowa:
- 1x/dzień na 10R automatyczna próba dispela każdego zaklęcia którego celem jest właściciel,
- 1x/dzień mniejsza sfera niewrażliwości ,
3. Pełna złota zbroja płytowa z symbolem Mystry +5 (25k)
- właściciel zyskuje niemodyfikowalną odporność na czary 30 (OC:30),
- zbroję można przerobić pod dowolny wzrost/rasę (wymaga to 10 dni, kuźni i specjalisty i 5-10k złota)
4. Miecz Mystry typu Bastard +5 (Złota rękojeść, adamantytowe ostrze) (15k)
- każde trafienie w czarodzieja dodaje mu 5% kumulatywnej szansy na niewyjście czaru do końca walki,
- każde trafienie w czarodzieja to 50% szans na utratę losowego zaklęcia z najwyższego znanego mu poziomu,
[uwaga broń wymaga atutu broni egzotycznej]
5. Zbroja skórzana +4 (5k)
- bez kar do umiejętności, bez szansy na niewyjście czaru i bez maksymalnego bonusu od zręczności,
6. Amulet ochrony przed dobrem +4 (6k)
- +4 do KP i RO (odbicie),
- stale działająca ochrona przed dobrem,
- stale działająca aura zła,
7. Srebrna szabla +4 (motywy roślinno-cierniowe) (8k)
8. Pierscień przyspieszenia (3k)
- 8 ładunków, poziom twórcy 10ty,
9. Pierścień Większego Rozproszenia Magii (3k)
- 2 ładunki, poziom twórcy 20ty,
10. Branzolety Pancerza +4 (4k)
+4 do KP (usprawnienie),
11. Pierścień Ochrony +4 (6k)
- +4 KP i RO (odbicie),
12. Kula wosku z Śmierdzącą Chmurą (0,7k)
- jednorazowy czar, rzucający 10poziom,
13. Nasiono z Opląteniem (0,4k)
- jednorazowy czar, rzucający 8poziom,
14. Pierścień Naturalnego Pancerza +1 (1k)
- +1 KP i RO (naturalny pancerz)
15. Pierścień Odporności na Zimno (0,4k)
- odporność na zimno 5/-
16. Rękawice Trafienia (0,3k)
- +1 do trafienia,
17. Tarcza metalowa duża "Czaroopończa" +3 (6k)
- stale działający Klosz Niewrażliwości Mniejszy (caster 12level),
18. Młot Prawdziwej Śmierci +3 (6k)
- staje się +5 przeciwko nieumarłym,
- +3 do poziomu postaci przy odganianiu,
- przy trafieniu w nieumarłego RO W:16 lub zniszczenie,
19. Młot "Ognisty Czerep" +2 (2,5k)
- +k6 obrażeń od ognia,
- 50% szansy na podpalenie palnych przedmiotów,
20. Długi Łuk +2 (3k)
- mighty +2,
21. Krótki Łuk +3 (5k)
- dodatkowy atak z najwyższym bonusem na rundę,
22. Pierścień Ohcrony +2 (1,5k) - ale go chyba wymieniliście u Smokowców[/b]
- +2 KP i RO (odbicie),
23. Pierścień Odporności +1 (0,5) - ale go chyba wymieniliście u Smokowców[/b]
- +1 do RO (usprawnienie)
24. Amulet Leczenia (3,75k) - ale go chyba wymieniliście u Smokowców
- 3k8+15, 12 ładunków[/b]
done
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Wto 10:27, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vesemirus
Analfabeta
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:16, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Malik siedział w cieniu pod ścianą jaszczurzej komnaty, po horrorze śmierci i ponownych narodzin, po nieopisanym bólu zadanym przez paladyna swoim nieobecnym spojrzeniem wpatrywał się w punkt położony millenia drogi od Bezsłonecznej Cytadeli. Przesiąknięty terrorem widział nieopisaną pustkę do której po śmierci doprowadziła go jego bezbożność...
Sharun zacisnął pięści i nie oglądając się na resztę drużyny po cichu wymawiał modły do Wielkiego Ra prosząc go o wybaczenie swoich zaniedbań oraz o radę - jak powstrzymać zło upadłego paladyna?
Żar modlitwy sprawił, że jego postać rozjaśniła półmrok komnaty. Każda łza spływająca po zoranym przedwczesnymi zmarszczkami obliczu mieniła się tysiącem błysków najwspanialszego poranka.
Kapłan zwątpił w siebie, zwątpił w swoich przyjaciół, zła aura tego miejsca zniszczyła jego spokojny dotąd rozum - jedyne co pozostało niezmiemione to niezachwiana wiara w Pana Poranka.
Glami zerwał właśnie kawałek swojej szaty. Prowizorycznym bandażem zaopatrzył krwawiące ramię. Jego czujny krasnoludzki wzrok krzesał iskry gniewu patrząc na Malika i Gerharda - "Jak mogli być takimi głupcami!". Patrząc na czarodzieja napiął muskuły. Drżąc z wściekłości pod nosem posępnym szeptem wypluwał krasnoludzkie przekleństwa. Widział zniszczenie psychiczne i fizyczne z jakim mierzył się Malik, pusty wzrok, strzępy szaty opadające na dziwnie bladą i zapadniętą pierś - mimo wszystko nie potrafił pojąć jak taki mędrzec tak łatwo dał się zmanipulować! Przeniósł swoje złowieszcze spojrzenie na Gerharda i krzyknął:
- Kazak jego mać! Co ty robisz?!
- Eee, coś się stało? - Powiedział szczerząc zęby Gerhard, który właśnie tryskając humorem nakładał na postrzępione szaty poplamioną krwią skórzaną zbroje wampira...
Chłopaki - moje śliskie paluszki z wielką chęcią przygarną zbroje i amulet wampira;-) Jeśli ktoś ma obiekcje to niech napisze pw
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
White Lion
PrzeMadaFaka
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 14:26, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przedmioty Belaga:
1. Amulet Bariery Umysłu +10 do RO Will vs magic (8k),
2. Zbroja elfia skórzana +4 bez kar z pancerza (6k),
3. Laska +4 (każdy czar bez gestów, 5/- na czary) +10obrażeń vs. Vampiry (17k),
4. Pierścień czarów (+3/+2/+2/+1/+1) (16k),
5. Pierscień Pancerza +5 (usprawnienie - nie kumuluje się z bonusem zbroi i tarczy) (5k),
6. Sztylet Przebicia +3 (nie liczy się zbroja i tarcza) (8k)
- 3 misktury regeneracji 15/rundę przez 4r,
- misktura kondycji,
- 2xsily byka,
Przedmioty od Smokowców (niestety ale przyjąłem że Sharun się odłączy a wy sami nie zejdziecie i nie zdobędziecie tych przedmiotów więc je wywaliłem i teraz od nowa wymyślam):
1. Amulet Sytości po 24h noszenia nie odczuwa się głodu ani pragnienia (4k)
2. Pierścień Milczenia 9 ładunków (Milczenie 8 poz) (2k)
3. Branzolety Jeźdźca 1/dzień Przyzwanie Wierzchowca (6 poz) oraz +3 do jeździectwa (3,5k)
4. Krótki Miecz Kształtu +2, co rundę można go zmieniać w dowolną metalową broń typu: sztylet, miecz, szabla, katana itp. (3k)
5. Krótki Łuk Mistrzostwa +3, pierwszy strzał każdego dnia otrzymuje moc Prawdziwego Ataku +20 (6k)
6. Kołczan 11 Strzał +2 (50zł/szt)
7. Kołczan 17 Strzał +1 (25zł/szt)
8. Różdżka Chmury Mgły 24ład (1,8k)
9. Pióro Przemiany, jednorazowe, po włożeniu we włosy należy zeskoczyć z dachu lub przepaści i rzucić k20: (1,5k)
- 1 pióro nie działa
- 2-9 Piórkospadanie
- 10-19 Lot
- 20 Teleportacja
10. Różdżka Wspomożenia 32ładunki (1k)
11. Rękawice Ostatniego Ciosu, za każdym razem jak postać wyprowadza akcję pełnego ataku to jeżeli trafi swoim atakiem z najmniejszym bonusem to zadaje on podwójne obrażenia (9k)
12. 8 mikstur leczenia 2k8 +10
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Czw 10:49, 28 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|