Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ilmater
Analfabeta
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daleko
|
Wysłany: Czw 16:57, 20 Wrz 2007 Temat postu: Hejkum Qłejkum |
|
|
Co prawda nie moge nazawc tego "zabijaczem" czasu gdyz spedzam nad tym tylko parenascie minut dziennie. Pozwala mi sie to zrelaksowac przy piwku po calym dniu zmagan. Nie ma to jak pobiegac troszke po q3dm17 i q2dm1. Pamieta ktos jeszcze takie cos? To bylo daawno temu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 9:42, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Fakt, Q2 pojawił się wszak w 1997 r., a to szmat czasu. Komputery wtedy jeszcze dla mnie nie istniały, zagrałem w Q2 dużo później, podobnie jak w Q3 i Q4. Miło wspominam wszystkie i czekam na "Enemy Territory: Quake Wars", który ma być prequelem Q2 - Europejska premiera światowa już za tydzień!!!. Tylko jaki potwór to pociągnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ilmater
Analfabeta
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daleko
|
Wysłany: Wto 17:56, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm az poczytałem sobie o tym nowym produkcie, ślinka cieknie ale rzeczywiście co to uciągnie? Ja odpadłem na q4 gdy z na mojej starej grafie mapy multi są bardzo ładne ale za to we wszystkich odcieniach zieleni
Wszystko zielone!
Ja od paru tyg przypomianam sobie kwaka 3, ale to juz zadna frajda robic maskare w teksasie botom....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 9:28, 07 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Wiadomo wszem i wobec, że amatorzy strzelanek dzielą się na dwie grupy: kłejkowców i unrealowców. Mało kto wie, że jest jeszcze trzecia grupa, która lubi obie serie. Należy do niej moja skromna osoba. Dlatego też całkiem niedawno przypominałem sobie UT2003 i UT2004 (duży plus w UT2004 to nowe tryby gry i możliwość używania pojazdów, także latających). Ale jako że gra z botami faktycznie nudzi się raczej szybko... to długo na dysku nie pobyły
A prawdziwa gratka czeka na graczy w listopadzie, bo wtedy swoją premierę będzie miał UT III, w niektórych kręgach wyczekiwany prawie jak Mesjasz. Każdy może pogrzebać w sieci i znaleźć parę screenów, są ‘zaje’, a twórcy gry obiecują, że dzięki nowemu silnikowi Unreal Engine 3.0 gra będzie chodziła (tylko jak?) na poniższym, sprzęcie:
Wymagania minimalne:
Windows XP SP2 lub Windows Vista
2.0+ GHZ jednordzeniowy
512 MB RAM
NVIDIA 6200+ lub ATI Radeon 9600+
8 GB miejsca na dysku
Wymagania zalecane:
2.4+ GHZ dwurdzeniowy
1 GB RAM
NVIDIA 7800GTX+ lub ATI x1300+
8 GB miejsca na dysku
Co by nie mówić, wymagania minimalne nie są wysokie, a raczej są baaardzo niskie, więc albo twórcy kłamią albo mamy do czynienia z (OMG!) kolejnym przełomem.
P.S. Ze strzelanek w pamięć zapadł mi też Doom 3 (Big Fucking Gun 9K ). Miał świetny, mroczny klimat i umiejętnie budowane napięcie. Ludzie krytykowali grę za oklepane motywy i banalne tricki rodem z niskobudżetowych horrorów, ale mnie się podobał jak diabli (diabelnie podobał, diablo podobał, podobał się jak Diablo, ufff, to temat na kolejnego posta ). Był dopracowany, robili go w końcu 4 lata (2000-2004). Do historii przeszły już odpowiedzi Johna Carmacka, programisty i współzałożyciela id Software, na pytanie jakie zadawali mu dziennikarze w związku z kolejnym przełożeniem premiery Doom 3 – zwykł wtedy mówić: “It's done, when it's done”
P.S.2 A i tak strzelanką wszechczasów pozostanie pierwszy Half-life (1998). "Stay alert for Freeman!" Wymienianie zalet tej gry mija się z celem, bo tam wszystko jest 'flawless'. Zaraz za nią, na drugim miejscu plasuje się pierwszy Unreal (również 1998). Muzyka i klimat planety Na Pali pozostanie ze mną na wieki wieków, amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ilmater
Analfabeta
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daleko
|
Wysłany: Pon 20:31, 08 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm ja dorzucilbym jeszcze jedna grupe a mianowicie counter strajkowcow (choc sam sie do niej nie zaliczam). Co do unrealow i qwakow to w unrealu przyznam nie brakowalo mi szybkosci akcji czyli tego co lubie najbardziej (nie ma to jak dobra mlocka na q3dm17 albo big gun), a za to brakowalo mi trikow (choc moze mam za niski level by tego sie doszukac w unrealu). Owszem skoki na rakiecie da sie i czasem stosowalem ale to nie to samo co pomierzona do do milimetra q2dm1 - plansza wrecz rewelacyjna na ktorej mozna mnooostwo rzeczy zrobic i ciagle sie nie umie wszystkiego (sam do tej pory jednego czy 2 trikow nie wykonalem dotad). A widzieliscie moze film autorstwa "sense of death" prezentujacy ciekawe akcje czy triki w qwaku 3? Pewne rzeczy ktore wyprawia na q3dm17 (przy bardzo dobrej muzie ) nie sa zaliczane do trikow tylko to rewelacyjnego masakrowania ale za to duza czesc filmu przedstawia rzeczy na ktorych widok cierpnie skora. Co jakis czas lubie odswierzyc sobie pamiec i przy piwku wlaczam ten film (ten typ tak ma)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 19:54, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Fakt, zapomniałem o counter strajkowcach. Kilka razy widziałem, nigdy nie grałem. Nie było paczki zapaleńców.
Poszukałem na YouTube tych filmików z trikami i znalazłem kilka całkiem niezłych. Wcześniej też widziałem kilka i generalnie nie rozumiem tego co się tam wyprawia. Czy to są błędy gry czy niektóre mapy są rzeczywiście celowo "pomierzone do milimetra"?
Nigdy nie starałem się wykonać żadnego triku. Dla mnie wyczynem w UT jest bieganie ze snajperką bez zoomu. Albo puszczanie kilku kulek z shock rifle, odbiegnięcie w bok i zrobienie implozji promieniem choćby w jedną z nich.
Ściągnąłem za to demo Enemy Territory: Quake Wars i raczej nie przypadło mi do gustu. Chodziło bez zarzutu na moim AMD Athlon 64 3000+, 1GB DDRAM i GeForce 7900 GT przy przesunięciu suwaków detali tekstur na 'low'. Przy zwiększeniu na high już nie było tak wesoło. Chyba nie miałem nastroju bo na 'medium' już nie chciało mi się próbować. I jakoś tak szybko mnie zabijali... Ech, raczej nie pogram...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|