|
80th Tawerna pod 80tką
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 23:27, 21 Mar 2012 Temat postu: Malik Hinnar |
|
|
Imię i nazwisko: Malik Hinnar
Rasa: Człowiek
Profesja: Czarodziej
Miejsce pochodzenia: Suzail, stolica królestwa Cormyr
Religia: żadna, ma lekceważący stosunek do wszelkich religii, jeśli w coś wierzy to tylko w moce, którymi włada
Charakter/światopogląd: neutralny/neutralny, uważa dobro za lepsze od zła, ale nie czuje potrzeby angażowania się w aktywne wspieranie dobra
Cele długofalowe: pragnie znaleźć klucz do całkowitego ujarzmienia energii poprzez dotarcie do istoty i sedna magii, dzięki czemu możliwa będzie redefinicja sposobu wywoływania energii magicznej, oprócz tego posiada inny cel długoterminowy związany ze swoją rodziną
Zarys historii (dlaczego podróżuje): Malik dorasta w Suzail podczas panowania Azouna IV. Jest synem zamożnego kupca (który handluje wyrobami z kości słoniowej) i ma trójkę starszego rodzeństwa (dwaj bracia służą w miejscowej armii zwanej Purpurowe Smoki, siostra pomaga ojcu). Od najmłodszych lat Wojenni Czarodziejowie (oddane królowi oddziały bitwnych magów) pobudzają wyobraźnię Malika - szybko decyduje jaką drogę wybrać w życiu i jaką mocą zniszczenia chce władać. Jest inteligentny, a rodzina ma środki, aby Malik studiował na uniwersytecie. Lata mijają, Malik dorasta i nie może nie zauważać, że różni się od swych rodziców, sąsiadów, znajomych, i pal licho temperament ale rysy twarzy, na Pelora! (patrz niżej) Nauki trwają a Malik stopniowo skupia się na mniej destrukcyjnych aspektach Sztuki i zaczyna zgłębiać jej istotę. Końcowe egzaminy zdaje jeszcze przed rozpoczęciem wojny, ale wtedy nadchodzi pamiętny dzień, w którym ojciec i matka wzywają go do siebie i mówią prawdę, którą być może Malik przeczuwał od dawna. Dają mu także pewien przedmiot, którego od tej pory Malik będzie strzegł jak oka w głowie. Malik nie chce już dłużej przebywać w Suzail, chce by nogi niosły go jak najdalej od tamtego miejsca w poszukiwaniu tego czego nigdy nie powinien był utracić. Wkrótce wyrusza na południe, a potem na zachód, w kierunku Wybrzeża Mieczy. Tam dochodzą go wieści o wojnie w Cormyr i bardzo żałuje, że nie może teraz stać ramię w ramię z innymi Wojennymi Czarodziejami. Nie wraca jednak i nie ma kontaktu z ludźmi, którzy go wychowywali. Ima się różnych zajęć, jako skryba pracuje na dworach lokalnych lordów. Chce dotrzeć do Candlekeep. Tam ma nadzieję znaleźć odpowiedzi na swoje pytania.
Wygląd: Wysoki na ok. 1,80 m, przeraźliwie chudy, z pociągłą, nieco zbyt długą i bladą twarzą, wystającymi kośćmi policzkowymi i małymi, wąskimi, lekko skośnymi oczami (wygląda jakby bez przerwy mrużył oczy od słońca) - cechy rzadko spotykane w królestwie Cormyr. Na nosie okrągłe okulary z zawijanymi zausznikami. Po bokach głowy zwisają długie do ramion, tłuste strąki włosów, które ciągle zakłada za lekko odstające już uszy (włosy i tak po chwili spadają na twarz). Ręce szczupłe i delikatne, widać, że nigdy nie zaznały ciężkiej pracy, paznokcie brzydkie i obgryzione. Ubrany po podróżnemu, znoszony studencki kubrak, legginsy i wysokie skórzane buty. Przy pasie doczepione kilka sakiewek i sztylet. Dźwiga plecak z doczepionymi różnymi drobiazgami, a na ramieniu skórzaną torbę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZjedzBabciKorale dnia Czw 8:32, 22 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 21:02, 21 Paź 2012 Temat postu: itemki |
|
|
Przedmioty magiczne:
Szata Wędrowca:
- KP +2 (zbroja)
- rzuty obronne na Wytrwałość +2 (bonus szczegółowy)
- redukcja obrażeń 2/-
pierścień z czerwonego metalu
- redukcja obrażeń od ognia 5/-
- czary ognia obrażenia na każdej kostce +1 (usprawnienie), chyba że maks oczek.
mniejszy pierścień czarów
- Czarostwo +2 (kompetencja)
- można przygotować dodatkowy czar z poziomów 0 i 1
pierścień ochrony
- KP +1 (odbicie)
- rzuty obronne +1 (bonus ogólny)
Smocza Laska Magiusa Wielkiego
- Czarostwo +5 (kompetencja)
- poziom czarującego +1
- Koncentracja +1 (kompetencja)
- rzuty obronne na Wolę +1 (bonus szczegółowy)
- rzuty obronne na Wytrwałość -1 (bonus szczegółowy)
sztylet +1
- premia +1 do trafienia i obrażeń (usprawnienie)
perła mocy
- można 1/dzień przypomnieć sobie jeden 0-poz czar (wtajemniczeń lub objawień), który już się rzuciło
buty z futra lodowego wilka
- rzuty obronne przeciwko atakom opartym na zimnie +2 (bonus szczegółowy)
- redukcja obrażeń od zimna 5/-
rękawice Smocze Pięści (może używać mag, kapłan, łowca)
- można zamienić każdy czar z poziomów 1-9 na Płonące dłonie
- ST rzutów obronnych przeciw temu czarowi +2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 10:33, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Uaktualnienie wyglądu postaci (nowe fragmenty tłustą czcionką):
Wysoki na ok. 1,80 m, przeraźliwie chudy, z pociągłą, nieco zbyt długą i bladą twarzą, wystającymi kośćmi policzkowymi i małymi, wąskimi, lekko skośnymi oczami (wygląda jakby bez przerwy mrużył oczy od słońca) - cechy rzadko spotykane w królestwie Cormyr. Od pamiętnej przygody z pewną magiczną maską, kontur twarzy szpecą wyraźne blizny w kształcie nieregularnego owalu. Na nosie (nie cały czas) okrągłe okulary z zawijanymi zausznikami. Po bokach głowy zwisają długie do ramion, tłuste strąki włosów, które ciągle zakłada za lekko odstające już uszy (włosy i tak po chwili spadają na twarz). Ręce szczupłe i delikatne, widać, że nigdy nie zaznały ciężkiej pracy, paznokcie brzydkie i obgryzione.
Nosi śnieżnobiałą szatę doskonale odbijającą promienie słońca - w pełnym słońcu pogodnych dni oślepia patrzących na nią dłużej niż kilka chwil. Szata przepasana jest szerokim, skórzanym pasem, do którego przymocowana jest podłużna, prostopadłościenna 'sakiewka' z wieloma przegródkami, zajmująca cały bok.
W ręku dzierży cienki, długi na ok. 2,5m kostur z szarego metalu zakończony pazurzastą, trójpalczastą łapą trzymającą zatkniętą w niej kulę (tak naprawdę wielościan) koloru bordowo-brunatnego, w której da się dostrzec cienkie strużki w kolorze świeżej krwi. Kula zdaje się pulsować i każdy kto przygląda się jej dłuższą chwilę odczuwa przykre skutki (ból głowy).
Na szyi nosi amulet, na palcach błyszczą pierścienie. Na ramieniu nosi solidną torbę podróżną oraz na cieńszych rzemieniach - dwie tuby na magiczne zwoje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|