Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
White Lion
PrzeMadaFaka
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 14:13, 12 Lut 2013 Temat postu: Cennik Magicznych Przedmiotów |
|
|
W celu ułatwienia i upowszechnienia handlu wrzucam to (po mojej przeróbce) podstawowe ceny powszechnych przedmiotów:
Pierścień Ochrony - bonus (odbicie) do KP i RO
+1 - 750
+2 - 1500
+3 - 3000
+4 - 6000
+5 - 12000
Amulet Naturalnego Pancerza - bonus (naturalny pancerz) do KP
+1 - 1000
+2 - 2000
+3 - 4000
+4 - 8000
+5 - 16000
Płaszcz Odporności - bonus (odbicie) do wszystkich Rrzutów Obronnych.
+1 - 500
+2 - 1000
+3 - 2000
+4 - 4000
+5 - 8000
Branzolety Pancerza - bonus (zbroja) do KP. Nie kumuluje się z bonusem (usprawnienie zbroi ani tarczy).
+1 - 500
+2 - 1000
+3 - 2000
+4 - 4000
+5 - 8000
Broń - bonus magiczny (usprawnienie) do Trafienia i Obrażeń, w przypadku broni strzeleckiej tylko do Trafienia. (do ceny należy dodać bazową cenę zbroi)
+1 - 1000 +b.
+2 - 2000 +b.
+3 - 4000 +b.
+4 - 8000 +b.
+5 - 16000 +b.
dodatkowe cechy broni płatne extra.
bonusy strzeleckie - bonus umozliwia wykorzystanie bonusu z siły do zadawanych obrażeń. (do ceny nalezy doliczyć wartość bazową broni)
+1 - 300 +b.
+2 - 600 +b.
+3 - 1200 +b.
+4 - 2400 +b.
+5 - 4800 +b.
Zbroja i tarcza bonus (zbroja) do KP oferowanego przez zbroję lub tarczę. bonus z umagicznienia tarczy kumuluje się z umagicznieniem zbroi. (do ceny należy dodać bazową cenę zbroi)
+1 - 750 +b.
+2 - 1500 +b.
+3 - 2500 +b.
+4 - 5000 +b.
+5 - 10000 +b.
dodatkowe cechy zbroi płatne extra.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Pią 14:48, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
White Lion
PrzeMadaFaka
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 15:12, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
magiczne strzały do ceny ew. doliczany jest bazowy koszt włóczni, toporka, noża czy nietypowo wykonanej strzały.
+1 - 25/szt. +b.
+2 - 50/szt. +b.
+3 - 100/szt. +b.
+4 - 250/szt. +b.
+5 - 500/szt. +b.
dodatkowe efekty strzał do ceny ew. doliczany jest bazowy koszt włóczni, toporka, noża czy nietypowo wykonanej strzały.
- Strzały Lodowe (+k4 od zimna i RO Wytrw ST:16 ew. -1 do Ataku i KP przez 5R) - 85/szt
- Strzały Kwasowe (+k6 od kwasu i RO Wytrw ST:16 ew. 1rana /r przez 5R) - 110/szt
- Strzały Ogniowe (+k8 od ognia i 50% na k6 ran do wszystkich w promieniu 3m od celu) - 140/szt
- Strzały Pioruna (+k12 od pioruna i 50% na k12 obrażeń do losowej postaci stojącej maks 3m od celu + 25% na k12 do kolejnej) - 160/szt
- Strzały Cierni (+k3 obrażenia od rosnących cierni i RO Wytrw ST:16 ew. przez 5R -5 do testów koncentracji i innych czynności opartych na skupieniu) - 60/szt
- Strzała Rozbłysku (po trafieniu następuje gwałtowny rozbłysk światła i RO Ref ST:16 ew. oślepienie na 1R i -2 do testów, ataku i KP przez 5R) - 50/szt
- Strzała Zagłady Nieumarłych (zraniony martwiad RO Wytrw ST:20 i ginie) - 1000/szt
....work in progress
dodatkowe efekty można łączyć z umagicznieniem sumując koszt strzał.
same dodatkowe efekty nie powodują uważania strzały za magiczną na potrzeby np. przełamywania Damage Resistance.
nałożenie na strzałę dodatkowego efektu czyni ją w 100% przypadków jednorazową.
strzała tylko umagiczniona, bez dodatkowych efektów w zależności od sytuacji (czy trafi w ścianę czy w ziemię, czy koleś ma zbroję itp.) ma szansę wielokrotnego użycia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|